Zum Inhalt springen

Telegram Info Deutsch

Nachrichten über Telegram von @tginfo

  • FAQ: Häufig gestellte Fragen zu Telegram

FAQ: Häufig gestellte Fragen zu Telegram

Diese Seite enthält Links zu Beiträgen, die die am häufigsten gestellten Fragen unserer Abonnenten beantworten.

1. Login issues

  • Auth code does not arrive
  • Phone number is banned
  • 2FA password is forgotten
  • No access to SIM card
  • Someone else’s account already exists on the new number

2. Other issues

  • Telegram Account is Stolen
  • All sessions are terminated and some messages are deleted
  • Spamban
  • User is not found by their phone number
  • How to Maintain App Database?

3. Chats issues

  • What to do if a Group or Channel is Left Without an Owner?
  • How to Return to a Group or Channel After Leaving?
  • How to Find my Groups And Channels?

4. Global search issues

  • One can not find channel, user or bot by Telegram global search

5. How to contact Telegram?

  • How to contact Telegram?
  • How to report content?

6. How do some features work?

  • Buying, Managing and Canceling Telegram Premium
  • What To Do If The Funds Are Debited, but The Subscription or Stars Did Not Appear?
  • Channel Stories, Boosts, and Levels
  • Login to Telegram using email
  • How to change the phone number of your Telegram account?
  • Basic Groups And Supergroups: What is The Difference?
  • How Does Chat History Visibility Work in Groups?

Neueste Beiträge

  • Was tun, wenn unter Ihrer neuen Nummer bereits ein Konto einer anderen Person besteht?
  • Wie melden Sie sich bei Ihrem Telegram-Konto an, wenn Sie keinen Zugriff auf Ihre SIM-Karte haben?
  • Was tun, wenn Sie Ihr Telegram-2FA-Passwort vergessen haben?
  • Was tun, wenn der Telegram-Authentifizierungscode nicht ankommt?
  • Was tun, wenn meine Telefonnummer bei Telegram gesperrt wird?
© Team Telegram Info – lesen Sie @tginfo auf Telegram
@tginfo – inoffizieller Kanal über Telegram. Kanal und Website sind nicht mit dem Messenger verbunden.